onsdag!

och dagen har varit bra :)


först skola, till klockan elva, sen bussen hem med thildan! satt och pratade om massa som vi behöver ta igen! sen åkte hon vid fyra typ, och senare kom älskling, blev handboll och mys.
imorgon är det torsdag! börjar kvart i tio, slutar fyra dock.. men har skridskor sista, så det funkar väl, imorrn kväll blir det nog bara plugg tror jag, måste göra min franska som jag missat..
men snart är det helg! :DDDDDDD

men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på vänner, och sen drömma mardrömmar om polens fula målvakt i handboll. </3

It's a miracle - crashdiet.

JAG ÄLSKAR NIKLAS



ny bild med, puss.


2010-01-20 @ 22:20:54 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: yeye

dags att uppdatera hörrudu!


2010-01-22 @ 10:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback