love is all around!

i feel it in my fingers, i feel it in my toes!
så mysig är den.


har spenderat hela helgen med min älskling! :)
var bara hemma hos han och mös i fredags, sen igår så åkte vi till kalmar :) och kom hem idag.
shoppat och spelat minigolf (vilket inte är något för mig!), och haft de bra.
hem med mig kom två par skor, en tröja och leggings :) nöjd är jag med.
imorgon blir det kristiansstad med pappa för att åka till en idrottsläkare och kolla på mitt knä,
vet inte om jag ska inom H&M igen, haha.
men nu kommer thildan! så ska stänga ner här.



jag älskar niklas hargevall!


2010-01-31 @ 18:31:28 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback