K i s s n t e l l

så jävla bra! med Ke$ha.

kom hem från skolan för kanske en timme sen, har bara legat i soffan sen dess.
var hos ortopeden imorse och kollade mitt knä, vet inte vad det är ännu.
så ska dit om fyra veckor och röntga.. att det ska ta så lång tid för att bara få ett ben röntgat?!
löjligt...
så får inte träna på över en månad? gissa om jag blir sur.. missar hur mycket som helst :(
jaaja, ska snart göra lite saker jag missade på datakunskapen imorse.
sen går jag väl bort till niklas :) måste plugga på idrottsprovet också.. men har det i skolan. 


j a g  ä l s k a r  n i k l a s < 3

 



2010-01-26 @ 13:44:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback