I am flying, my heart is taking over

the world is flashing by, HIIIGHER HIIIGHER HIIIGHER.
sitter jag och sjunger på nu, är på bra humör och glad! :)

även om mitt knä dunkar satan och att jag har fått magkatarr av mina anti-inflamatoriska tabletter.
kom hem från skolan för en liten stund sen, orkade inte gå på fotolektionen eftersom att jag redan fått mitt betyg där, så sitter jag här och åt precis glass och mandariner!
var hos sjukgymnasten imorse med, var klockan nio, inte halv nio som mamma sa.. eftersom jag tappade bort lappen och glömde tiden, hehe. så fick sitta där en stund, fick ny tid om två veckor, blä. funderar på att gå till coop och köpa pringles snart också, mina är slut.. :(

nej ska ner och diska nu och göra mamma glad när hon kommer hem! :D


lägger in en bild på mina smaskiga semlor jag gjorde i veckan




Higher - Erik grönwall, bara för att jag lyssnar på den nu!


2010-01-14 @ 13:27:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback