är det två saker är det dubbelt så gott!

sitter och äter plopp, mums!

skola innan, slutade elva, är så sjukt trött om dagarna så det är sjukt alltså..
men har fortfarande inte gått o lagt mig, som jag sa innan, haha.
sitter och kollar på lite datorspel som jag ska köpa tänkte jag, typ gta och backpacker och sånt =D
massa kul hihi.
men nu ska jag och fluff lägga oss i soffan och kolla på greveholm!

på fredag blir det troligtvis fest!

Gotta let you go - Micheal mind


2010-01-13 @ 13:04:56 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Cassandra

du får inte dricka när du går på antiinflammatoriska. hoppas jag att du vet.


2010-01-20 @ 23:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback