6 JANUARI

haha skrev först december :(
idag har jag varit i stan med mamma och solat! eftersom solduschen försvann lika snabbt som den sprutades på mig typ, så inget jag rekomenderar.
efter de var vi bara och handlade och sen hem.
ska snart in i duschen, sen fixa till mig lite, så jag slipper göra det sen.
ska hem till älskling och mysa ikväll!
och imorgon ska jag träffa lisa! :) får se vad vi hittar på för busigt, hihi.
sen på fredag är det KM, heja Asarums FF! eller ja, båda asarums lagen, men mest de jag spelar i, hihi. och på lördag är det SM i olofström! dock orkar varken jag eller mitt knä springa..







och guud va jag längtar till sommaren nu!


2010-01-06 @ 14:02:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback