17 januari.

och grattis till jacob som fyller 19 imorgon, wohoho.

Just nu har jag en jävla mensvärk! så sitter här och tycker synd om mig själv och dricker kolsyrat vatten. laddar ner några filmer också :) bland annat, REC (längesen jag såg den), sommaren med göran, The village, och baksmällan, för att den var så jävla kul. haha! har också laddat ner alla vänner säsonger och sen grinchen :D
badade precis också, sen när jag ställde mig upp så svimmade jag nästan, läskigt det där..
och nu ska jag snart fixa mig!

The man who can't be moved - The script




letar efter dessa joggingbyxorna med.. dom har bara sprungit bort :( KOM TILLBAKA


2010-01-17 @ 13:55:39 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback