söndag..

och det är skola imorgon, fyfan..

helgen har varit att jag var hos älskling i fredags!
sen igår, var jag med thilda, jd & didde, vi drog till olsen, där vi var i typ 5 min.
sen var vi och yrade på stan, tog bussen hem vid tolv och kissade mindi,
 sen gick jag till älskling vid klockan ett typ.
blev MASSA mys, och ååååååååååååh va jag älskar honom. helt galet.
varit där hela dagen, kom hem för kanske en timme sen, köpte godis på vägen hem, choklad och lakrits!
så nu ligger jag i soffan med mindi, min godispåse och kollar på livet är en schlager.

ska snart ut och gå med mindi en ganska lång runda, för imorgon blir det första träningen på 1½ månad.
ska bli intressant..



2010-02-28 @ 19:24:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback