sitter på pappas bärbara

eftersom jag inte kan fixa med nätverket själv här, så har inget internet på min..
men jag klarar mig! här kan jag ta roliga bilder, hihi :D


sov hos älskling inatt! fast han åkte och jobbade vid åtta.. och jag sov till tio, eller ja, tills pappa ringde och väckte mig.. gick hem vid elva kanske, och har nu varit ute med mindi, ätit och duschat!
ska snart fixa till mig sen gå bort till niklas igen, ska spela lite mario igen tror jag, funkar inte när man är själv :( dör hela tiden..... och sånt skulle man klara när man typ var 6?!??
jaja, ska städa lite nu medans locktången håller på och bli varm!




ska förresten snart avfärga mitt hår och färga det brunt, och sen klippa mig. lite längre page tror jag!


2010-02-22 @ 12:48:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback