magnetröntgen..

var bland de läskigaste jag varit med om :( dom bara körde in mig i en sån stor maskin och skulle ligga helt still i tjugo minuter. sen lät den ju som en jävla traktor med. nej fyfan.

skola idag, kom dit vid tolv efter jag varit på sjukhuset.
sen var det bara samhälle och gympa som gällde, nu ska jag och pappa snart åka in till stan och hämta min födelsedagspresent ( en ny dator <3 ) hihi. sen ska jag bränna lite filmer åt pappa också!
ikväll ska jag träffa älskling och bara mysa!
sen imorgon är det äntligen helg, och det blir troligtvis fest!!!!


nu ska jag åka, pusshej


2010-02-04 @ 17:16:39 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback