Jai ho! ( you are my destiny ) - The pussycat dolls.

stannade hemma idag från skolan, vaknade helt kallsvettig och mådde illa..
har legat på soffan i stort sett hela dagen, så nu känns det lite bättre.
senare blir det nog att gå bort till älskling och mysa!
och jag har äntligen fått tid hos magnetröntgen, så ska dit på torsdag kvart i elva, så jävla härligt att de gick så mycket snabbare nu när den privata idrottsläkaren har sagt att de är mer allvarligt än dom trodde i karlshamn.


lägger in en bild på sakerna jag handlat i kalmar och kristianstad med.



liten väska, fint till sommaren! 50 kr på ekohallen, haha.
Halsband 79,90 från H&M.
Färgglatt linne, as snyggt till svarta shorts och gladiator skor. 129 kr, H&M.
Grå t-shirt med trycket ; PS I <3 YOU. 99 kr, cubus.
Vitt linne med ; Look what the cat dragged in, 99 kr H&M.
Svarta leggings, 99 kr, H&M.
Svartvit randig tröja, 99 kr, H&M.
Vita tygskor, 299 kr, stadium.
sen köpte jag svarta låga "uggs" men dom är använda så dom fick inte ligga i sängen!


nu ska jag klä på mig myskläder och åka och handla med pappa! ska nog handla färg till mitt rum också.


2010-02-02 @ 12:48:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback