family guy!

ligger jag och kollar på just nu, funkar alltid! :D
annars har jag bara legat i soffan hela dagen, pappa fyller år idag!
så har ätit tårta och det, sen blev det soffan.


Kan sammanfatta helgen lite smått, har inte gjort allt för mycket!
I fredags spelade jag tv-spel och så med några, sen efter det gick jag till älskling och sov där.
sen lördag, så var jag hemma oså på dagen och sen till älskling!
så har varit med min sötis hela helgen, alltid lika underbart!
nu är det bara tre dagar tills jag fyller år, och tills jag och min älskling har varit tillsammans i
9 underbara månader.

tog lite mongis bilder igår också, haha jag och jenna var inte långt ifrån att dö alltså.






2010-02-07 @ 21:41:55 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: ye

so fukking sweet mannen


2010-02-08 @ 17:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback