äntligen helg!

säger jag bara, varit så trött denna veckan!

kom hem från skolan för två timmar sen kanske, sen dess har jag bara legat i soffan och degat!
sjukt skönt alltså, ska snart sova hade jag tänkt. ikväll tror jag det blir thai och lite sånt där :) mysigt! imorgon blir det stan, eftersom jag tog sönder mina svarta byxor innan, och jags äger bara att svarta byxor är mitt allt. nejmen, det kan man ha till allt, och jag hade bara ett par...
blev helt förstörd när de hände.........


har för övrigt riktigt ont i mitt knä och hoppas att denna skiten är borta tills sommaren!

bjuder också på en busig bild, heih.


2010-02-05 @ 15:15:07 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: yoooo

yo mafukker yo


2010-02-05 @ 16:39:32

Postat av: Anonym

du är så söt! :)


2010-02-12 @ 13:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback