18 februari

ögonen rinner och kliar
näsan rinner / täppt, den lever sitt egna liv med andra ord
hosta

någon som vill ta det ifrån mig?

skola idag, började kvart i tio, och åkte vid tjugo i två.
sen till doktorn, fick reda på att jag får börja träna igen :D
sen vid fem var jag på körskolan, och kom precis hem från det..
var lite smådrygt med tiden, men intressant :)
så snart är jag ute på vägarna! mohahah.

 nu ska jag snart sova hade jag tänkt! ska duscha av mig lite, sen äta lite apelsiner.

såååå skönt att vara nyduschad och krypa ner i sängen,
ett + hade varit om min niklas legat under täcket med mig.




h u n g r i g .. ge mig mat :(


2010-02-18 @ 21:33:38 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

vilken körskola går du på? ;D


2010-02-26 @ 00:25:55

Postat av: miranda

bodekull :)


2010-02-26 @ 11:35:32
URL: http://mmiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback