- kolla en utomjording! - hoppsan, nu försvann han.

ja, gissa vart det kommer ifrån?
mysteriet på greveholm! wihoooo.

jag var så sugen på att se det, så jag gick med älskling till byn, han gick hem och jag till pappa.
så hämtade jag greveholm och dataväskan. och tog bussen hem, hehe lat som jag är.
nejmen skorna läckte in och hade verkligen ingen lust att gå i blöta skor!
jaaaja, nu ligger jag iaf och kollar på greveholm och dricker honungsvatten,
mamma ska snart beställa kinamat, mums! så blir att duscha och det nu, sen äta, och sen åka till älskling och kolla fotboll.
:)

och det är sportlov nu, säger bara love it! men just ordet, sport-lov, är motsatsen mot det jag tänker göra! detta är min chill-sov-mys-kanske fest-bus-lov.

är fortfarande sjuk förresten, hes lite då och då och kan inte sova för att de är svårt att andas..



min sötfia!


2010-02-20 @ 17:07:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback