trött som f a n, 00.48

älskling kollar på boxning, jag sitter och läser massa bloggar och väntar på att vi ska åka hem till honom.
kan han inte sluta kolla snart? :( somnar verkligen vilken sekund som helst.
tycker så synd om mindi gumman som ska bli lämnad också :( fy.

imorgon ska pappa hämta mig på förmiddagen så vi ska åka och köpa färg till mitt rum.
skulle gjort det idag men affären hade stängt....blö
jaja, så imorgon blir det nog att måla! :)
sen på måndag är det bara möte i skolan och lämna tillbaka alla böcker och sånt.
men först sjukhuset för att kissa (!!!!) som jag inte får glömma, får INTE kissa hemma.
hemskt.

jaja, nu ska jag be niklas stänga av så vi kan åka


2010-04-11 @ 00:48:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback