inte bra..

igår och idag, har fan inte varit okej någonstans..

igår, när vi skulle laga mat, och skulle ta makaronerna ur skåpet, så attackerar florsockret mig och flyger ner på golvet och hela golvet blir vitt..
några minuter efter, när jag skulle äta, så flyger tallriken ner på golvet? med all min mat på!
idag, skulle kissa i en burk för har troligtvis urinvägsinfektion, vem tappar inte burken när man är klar? jo jag.
sen, skulle jag skura golvet, står och dansar till musiken och försöker få thildas ögon mot mig, så råkar jag sparka till den jävla hinken fylld med vatten, och golvet blir blött.

pallar verkligen inte mer nu, ska fan låsa in mig.


tack & adjö


2010-04-09 @ 14:31:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback