älskar vädret som fa-an.

sov hos älskling inatt också, alltid lika mysigt.
igår träffade jag thilda på dagen, var i stan och sådär, sen åkte vi hem hit och målade.
som nu är färdigt, woho! sen gick jag till älskling.
och kom hem för två timmar sen kanske, för han skulle till skolan.
har städat lite i rummet och sådär, ska strax gå upp och torka golvet :)
kollar efter några små stolar jag kan ha på balkongen med, men hittar fan inga.

ikväll vet jag inte vad som händer, eftersom träningen är flyttad till lördag istället för idag.
jaja, hittar väl på något! :)

puss




2010-04-15 @ 11:45:18 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: N.H

SÅ SOET ilskling a<'3 :Ddddddddd


2010-04-15 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback