14 april

börjar med igår eftersom jag inte skrev något igår.

thilda ringde och väckte mig, tio i åtta (!!!!!) och sa att hennes hårmodell inte kunde komma,
och snäll kompis som jag är så stressade jag satan och åkte in till henne i stan och var där kvart över åtta.
blev klippt och sådär. fint blev det! :D
jaja, sen åkte vi hem till mig, för att måla! och då kom fredde också, som ville hjälpa till :)
färgen tog slut, så vi blev inte klara. men har köpt ny färg idag så ska snart börja måla igen :)
sen på kvällen åkte jag till älskling och sov där :) så jävla bra är han.

och idag så hämtade pappa mig halv tio, för att köpa färg då.
sen nu är vi hemma, har ätit våfflor & sitter nu ute med täcke runt mig och katten ligger i knät o sover.

ska snart in till stan till thilda för pappa ska byta däck på bilen så han ska köra min moped, HAHA.

yeye, träffa älskling ikväll kanske :)





niklas <3


2010-04-14 @ 11:47:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback