söndag = skola imorgon..

och jag gillar det inte!

har precis ätit frukost, kom hem från niklas för kanske 20 minuter sen, eftersom jag ska träna sen vid tolv så fick jag åka hem tidigt :( efter träningen hade jag bara tänkt att komma hem, duscha och bara ligga på soffan hela dagen och kvällen, älskar alla program som är på söndagskvällarna också! greys anatomy reprisen, one tree hill, gossip girl och vem kan slå filip och fredrik! om jag inte trippar bort till älskling och kollar på det :) nu ska jag strax ute med mindi och kino och gå en liten runda, behöver det för är grymt trött i kroppen och är förkyld..  fy!

haha förresten så fick jag tillbaka min mobil från lagning i onsdags, gissa om jag inte fick lämna in den igen i fredags? :( sista gången den lagas nu annars får jag en ny!





PUSS


2009-11-15 @ 10:27:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback