sjuk sjuk sjuk sjuk!

vill verkligen bli frisk nu!

allt började nog när jag gick hem från niklas i onsdags kväll i pissregn.. vaknade på torsdagen helt kallsvettig, spyfärdig och det där, inte skönt alls så fick vara hemma för mamma, skulle ändå till doktorn klockan två och kolla varför jag har ont i bröstet. under tiden kom min älskling så låg vi och kollade på film och det tills jag skulle åka :) där inne gick det som det gick, svimmade under blodprovet ( för att jag var magsjuk då och inte ätit något ) och fick lägga mig på en sån säng och ligga där i någon timme.. sen blev de att ta massa andra testet, fy säger jag! iaf, fick medicin och fick åka hem, helt slut som jag var! sen kom niklas igeg :) och jag fick feber, och jag bara kände hur den steg.. niklas åkte vid nio, för han skulle till stockholm på natten så var tvungen och packa, och vid tio så somnade jag. vaknade elva över att jag hade nått så jävulskt (!!!!!!!!!!!!) ont i bröstet, och var blå och det där. så mamma ringde någon sjukjour och dom sa att vi skulle åka in till akuten, och det fick vi göra.
hade så ont i kroppen så kunde knappt stå upp, hemskt var det verkligen.. när vi kom in tog dom febern på mig och jag fick ta dessa jävla slangarna på mig igen! febern var 39 något och sjuksköterskan tyckte så synd om mig :( men dom hittade inget igen, men kom fram till att det var en infektion i min högra lungsäck, och det är det som gör ont när jag andas och det där.. så fick andra tabletter istället för dom jag fick på dagen, dom var tydligen helt fel.. så kom jag hem, och somnade och vaknade och höll på så cirka hela natten..

och nu 4 dagar senare, har jag fortfarande ont och är så JÄVLA RASTLÖS över att ligga hemma hela jävla dagarna.

och imorgon har jag och niklas 6 månader!  något som gör mig glad iaf :)


saknar min snuffe med!

saknar min snuffs med!


/ M


2009-11-09 @ 13:42:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback