regnar och blåser!

och jag gillar verkligen inte det! ! ! ! ! !

gick precis hem från niklas, det blåste, och blåste och blåste....
jag hade ett svart litet gulligt parayply som jag gick med, men det höll ju inte länge! när jag var hemma, så var bara halva paraplyet helt, resten bara hängde där, och ja.. det känns ju bra kanske. sen hade jag ett jävla(!!!) skoskav också, så det gick jag och var ganska ledsen för också, så ja..
känner att det här med att vara ute och gå när det regnar, I FEL SKOR och det där, inte är min grej.

imorgon ska jag fota med jenna! :) har lånat en systemkamera från skolan, till ett arbete, så varför inte passa på då?

nej borsta tänderna nu sen sova!


2009-11-13 @ 23:56:31 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback