my love

har kommit fram till att jag kanske inte är så normal ändå, eller så kanske det är jag som är det och alla andra är onormala!

iaf, det börjar med på morgonen i måndags, jag startar datorn och sätter på westlife - my love, sjunger med och allt det där, och jag fortsätter lyssna på den, i bussen, sjunger på den i skolan, kommer hem och lyssnar på den, och så har det varit hela veckan!  lyssnar till och med när jag ska sova!

men gränsen gick när jag precis kom ut från duschen och hade den på, stog i duschen med den här duschslangen som mikrofon och sjöng, kände då att jag kanske gått lite över gränsen, och spelade om låten flera gånger när jag duschade, så jag blev bättre och bättre för varje gång!

ja vem vet, idol 2010 nästa!
ni kan ju gissa vilken låt jag kommer sjunga (L)


2009-11-20 @ 18:06:19 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback