en käke ur led!

jag gillar det inte! och inte fotboll heller när jag alltid skadar mig :(

är det inte finger ur led, inte halft hjärnskakning, fläsklätt, näsblod, så är de tamejfan käken! och de är bara i fotbollen under 2009!



idag har jag bara varit i skolan, sen vid ett skulle jag vara hos tandläkarn och kolla upp min käke, och där skulle dom dra men de gjorde för ont så det fick dom inte. Så ska tillbaka dit på tisdag nästa vecka, fyy! ser inte fram emot det.. sen idag har jag varit i stan en runda med pappa, LÄMNADE IN MIN MOBIL IGEN, fick en jävla UTBYTESMOBIL (?!)  i söndags ( var inte hemma i lördags när pappa hämtade den ) och självklart, på kvällen. så börjar den cpa också, inte förvånad. så den åkte vi in med idag, sen blev de stan lite, köpte en svart tröja och satt och kollade på när pappa åt kebab...

Nu ska jag packa mina grejer för ska hem till mamma ikväll! har inte varit där på en månad känns det som.


puss / hängkäken!


2009-11-30 @ 16:16:09 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: jeanette

klantigt! ses imorgon ;D


2009-11-30 @ 16:51:44
URL: http://jeanettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback