bulle på armen..

och röd är jag också :(


fick gå hem från skolan idag, pga feber. känner att jag är sjuk hela tiden, verkligen hela tiden..
och just nu ligger jag i soffan med datorn, en varm och kelig kise på mig och funderar på och sova en stund.
eller gå upp till banken och hämta mitt idkort, haha, man undrar ju vilket som låter mest frestande!

senare vet jag inte om jag bara ska ligga hemma, ikväll är det ju greys anatomy! bäst är det.

förresten så fick jag ny plattång igår av min söta mamma <3


nej! varm oboy nu, ligga här lite till och sen ringa pappa och se om han kan köpa pizza till mig :)





mirre


/  uggle_tjejen_93


2009-11-18 @ 12:46:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback